Bu gun dişime kanal tedavisi yaptım ve 4 saat emzirmememi ilk sütümü de dokmemi soyledi 3 saat oldu kızım meme istyor iyiki onceden sütümü sagıp buzluga koymuştm onu veriyorum ama yinede meme istyor aglıyor uyumuyor bu kadar düşkün olması beni mutlu etti ama aklımada zamanı gelince nasıl memeyi bıraktırıcam diye geldi inşallah 2 yaşına kadar emer sonrada kendi istemez🤭 yoksa işim yaş