Hamsicikk biz de daha bebeğim 3 günlük yaşamıştık meme reddi biberona alıştığı için memeyi almadı. Zamanla ben önce biberon veriyordum sakinleşiyordu sonra memeyi veriyordum öyle öyle aldı. Facebook kullanıyorsanız emzirme akademisi var oraya yazın bir de gerçekten yardımcı olurlar size