Gittim doktora test yapıldı erkek hormonum yükselmiş. Ama süt verme döneminde oluyormuş. İlac verme taraftari değildi. Bi test daha istemisti yaptirmadim öle kaldi. Belki doğum kontrol hapı vericekti..olan oldu bana yani hap bile icsem geri gitmicek sonuçta