Kızlar bu aralar sadece benim böyleyim normalde enerjik biriyim o şu 3 gündür sebepsiz hiç birşeyden keyif almıyorum zorla kalkıyorum zorla kahvaltı yemek iş vs. Herşeyi zorla yapıyorum noldu böyle bana ya dolunay filan etkisimi bu acaba benim gibi olan varmı enerjinizi nasıl yükseltiyorsunuz ?