Piyenses canim yanlis yaptigin bisey yok googleye yaz 4.ayda meme reddi diye bunun cok normal oldugunu goreceksin. Soyle dusun senle inatlasiyo. Sakin yilma ver ugras kucaginda gezerek yanina yatir oyle emzir. Bana esim yardimci oluyodu ben agzina memeyi veriyodum kocamda poposuna pat pat vuruyodu bi anda kandirip aliyodu 5dk sonra birakiyodu ama 4bucuk aylik olana kadar cektik biz. Biberon verme derim cunku onada alisirsa memeni hic almaz. Onlar inatci ama swn ondan daha inat ol. Benim basimda kimse olmayinca internet rehberim olmustu😀