Piyenses nasıl yani bir memeyi emerken öbür memeden akıyor doktorun sana sütün yetersiz diyor!!! Lütfen arkadaşım doktorunu değiştir sütün tazyikli geliyor bebek tazyikten emmek istemiyor!!! Lütfen kafanı boşalt sadece sorun çözmek odaklı düşün, sezgilerinle düşün ki sende demişsin zaten sütüm fışkırarak geliyor... dahası yok sakın pompayla makinayla sağma tazyiği arttırır. Bebeğini emzirmeden önce tazyiği azaltacak şekilde bir miktar elle sağım yapmalısın. Sonra emzirmelisin. Biberon asla kullanmamalısın su için bile zaten şuanda tazyikten dolayı bir meme reddi yaşıyorsun geri döndürmek çok zor olur ondan sabit akışa alışırsa. Su bile versen alıştırma bardağı ile ver. Sütümün yettiğine inanıyorum demişsin ya sezgilerine güven bende inanıyorum yetiyor sütün ama doktorun süt konusunda çok bilinçsiz yetersiz!!! Acilen değiştirmelisin doktorunu. Elle sağım ilk etapta zor gelebilir ama videolarını izle alıştığında makinayla pompayla sağımdan daha kolay zaten bir müddet sonra memeler terbiye olacağı için bu sıkıntıyı yaşamayacaksın herşey yoluna girecek. Dediklerimi yap 1 gün yap! çişli bezlerini takip et 1 günde 1 paket margarin kadar çişli bez çıkıyorsa doyuyor demektir! mama verip sütünü azaltma. Canım benim hiç sıkma canını ve mecbur kalacağını zannetmiyorum. Memelerine güven onlar yavrunu doyurmaya yetecek! ☺️☺️☺️