Ilk gençliğimde meme asimetrim vardı. Biri digerinden gözle görülür sekilde büyüktü. Hacettepede plastik ve rekonstrüktif cerihi bölüm başkanı prof figen ozgur’e özel muayene ve ameliyat ile 1 mememi küçülttüm. Lolipop tip deniyor, meme basi cevresi ve meme altindan vücuda dogru bir kesi izi kaliyor. Ben dikleştirmede yaptırdım. Yalnız yine eşit olmadılar büyük olan yine biraz büyüktü. Doktorum süt bezlerine zarar vermemek için ancak bu kadar küçültebildik dedi, ama vermiş zaten o memeden hiç emziremedim. 5 yıl sonra cinnahta prof tunç safak’a silikon taktirdim. Biri 300 biri 350 cc. Harikaydılar taki emzirene kadar, şimdi yine sarkma var, özellikle tek meme emzirdigim için biri yine asimetrik duruyor. Küçültme emzirme problemi yaratıyor ama implantta (silikonda) ben hiç sorun yaşamadım. Çok rahat ediyorsun, izler rahatsız ediyor, contratubexi hazir edip düzenli kullanırsan onlarda büyük ölçüde gider diye düşünüyorum.