Merhabalar. Ben bebegım dogmadan hamilton x1 almıştım kı bebeği dısarıda 6 aya kadar kullanmam nasılsa diye. Baya övüyolardı o dönem. Evet kullanım olarak çok pratik. Tek elle sürüş açma kapama çok çok iyi. Yalnız kullandıkca bazı özellıklerı hosuma gitmemeye basladı. Bebegım suan 8 aylık. Tentesı kısa kalıyor. Gunes dırek bebegıme gelıyor mesela. Ayrıca kemer kısmı kısa. Ya da ben uzatamadım bılmıyorum.emniyet kemerimi takınca bebegımın bacaklarını darıyor. Birde çift yönlü olmamasıda büyük bir eksiymiş. Ben bebekten once bu kdar kapsamlı dusunemeden aldım bu arabayı ama suan bızı goremedıkce aglıyor. Ya da uyurken ben rahat göremıyorum diye rahatsız oluyorum. Çok araştırmadım ama jolie mirus diye bir araba gördum o da rahat acılıp kapanabılıyormus ve cift yönlüsüde varmış.benım hamılton x1 ı aldıgım fıyatla aynı
Kendı arabamızı satıp onu mu alsam diye düşünüyorum. Ikı arabayıda deneyen varmı? Öneriniz ne olur?