Arkadaşlar merhabalar 🙋🏼♀️ Kızım 33 aylık ve artık bezi bıraktırmak istiyorum. Biliyorum o benim istememle gelişmeyen bir durum ama deneyeceğim . Sizden ricam bez bırakma aşamaları , yani ilk cocuğjm oldugu icin biraz tedirginim yaparmı yapamaz mı anlayacak mı korkusu yaşıyorum. Bezi bıraktıran anneler neler yaptınız nasıl bir yol izlediniz ilk gün özellikle deneyimlerinizi paylaşmanızı istiyorum 🙏🏻