Kızlar hangisini önerirsiniz ? Chicco akış hızı çok fazla dediler bilemedim. Ben avent kullanıyordum emziği daha üretilmiyor hiçbir yerde bulamadım. Birde bebeğim 60cc yi 2 dk dolmadan bitiriyoe birde kaç kez boğulma tehlikesi yaşadık genzine kaçıyo ağzından akıtıyor. Tommee tippee almayı düşünüyorum. Avrupanın 1 numarasıymış. Acaba avent emziğe alışan bebeğim tomme kullanabilir mi
Bir kaç sorum olacaktı ?
1-) yenidoğan 1 delikli yavaş akış hızı kaç aya kadar kullanabilirim?
2-) sizce 120cc mi alayım yoksa 250cc mi almak mantıklı ? Bebeğim 53 günlük. Ne zamandan itibaren büyük boy biberon gerekli olur. ( bu arada Biberon ile besliyorum)