Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 45 günlük. Neredeyse doğduğundan beri gaz sancısı çekiyoruz. Son bir haftadır da oğlumun feci halde genzi tıkalı. Bakın burun tıkanıklığı demiyorum memedeyken burnundan gayet rahat nefes alabiliyor ama böyle zaman zaman bi hırıltı geliyor çocuk boğulacak gibi oluyor. Benim tahminim yutakta balgam var oradan tıkanıyor çocuk. Doktora götürmek istemiyorum çünkü direkt kan tahlili yapacaklar. Yenidoğanlarda kan tahlili ölüm gibi bişey, damar yolunu bulamıyorlar. Zaten ateş vs olmadığı içinde enfeksiyondan şüphelenmiyorum, Allah korusun ateş olsa mutlaka götürürüm. Ama bu geniz akıntısı geniz tıkanıklığı çocuğumun yaşam kalitesini düşürüyor. Bununla daha doğal yollardan nasıl başa çıkarım? Daha önce bu kadar küçük bebekte bunu yaşayanınız oldu mu? Lütfen yardımcı olun.