Kızlar selam 🌸 bebeğim çok huysuz atak haftası mı geldi diye bakıyorum ancak her seferinde karışıyor.bebeğim 31.10.2020 doğumlu doğması gereken tarih 04.11.2020 ancak bebeğimin hep kendi doğum tarihine göre başlıyor huzursuzluğu.Sormak istediğim şu;33 haftalık olan bebeğim için bu atak dönemindeki gelişimini araştırmak istiyorum ancak 33. Haftada atak çıkmıyor.36. Hafta atağı çıkıyor 6. Sıçrama dönemi olarak.33. Hafta atağı bulamadım.lütfen beni aydınlatır mısınız 🙏 kafam çok karıştı😔