Merhaba. Dün bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı. Bende de bir süredir idrarda yanma ve kan var emziriyorum acaba benden mi enfeksiyon geçiyor ? Yarın randevum var. Yine de emzirmeye devam etmeli miyim kafam karıştı içim rahat etmedi ?? 😞😞 (mama da içiyor)