Kızlar bi post gördüm az önce çocukken tacize uğrayan hanımlar… o kadar üzüldüm ki onların adına kendi mi onların yerine koydum ne kadar ağır bir travma onlar için benimde bir kızım var gerçi şimdi kız erkek fark etmiyor bu YARATIKLAR için !!! Bir çocuğa 3 yaşından sonra mahremiyet eğitimi verilmeli mahrem bölgeleri tanıtılmalı, çocuklara korku ve endişe yaratmadan, bazı bölgelerine annesinden başka hiç kimsenin dokunmaması gerektiğini, çocuğun kendisinin, vücudunun ve özel alanlarının farkına varması, hem kendi sınırlarını hem diğer insanların sınırlarının farkına varmasını sağlanmalı, gerektiği yerde bağırmalı, ağlamalı, susmamalı… geçmişte tacize uğrayan annelerim sizin adınıza çok üzgünüm. Size, bize kimse bunları öğretmedi ailene söylesen aman sus ayıp bir daha böyle bişey duymayayım diyen anneler susturulup ezilen körpecik ve ailem bana inanmaz korkusuyla sesimi çıkarmayayım diyen çocuklar… Biz çocuklarımızı susturmayalım onları dinleyelim çocuklar hiçbir zaman yalan söylemez. Onların söylediği anlatmak istediği her şeyi can kulağıyla dinleyelim, dinleyelim ki bize güvensinler korkmasınlar her şeyi bizimle paylaşsınlar. susturmayalım ayıp demeyelim, onlara kimsenin dokunmaması gerektiğini öğretelim sesleri hep gür çıksın.👊 tacize uğrayan kim varsa bunu unutmayın siz çok güçlüsünüz. Aileniz inanmasa da biz sizlere inanıyoruz. Çocuklarımıza sapıkların, pisliklerin, olmadığı güzel bir gelecek diliyorum.🌸🥰