Ayten-1907 cnm her çocugun gelişimi farklıdır. Bazıları dogdugu andan itibaren acayip hareketli olur bazıları yavaş hareket eder yavaş yavaş alışır. Bnmki annne karnında bile hiç durmazdı. Halada durmuyo ayrı mesele o🙈 ama arkadaşımın yavaş tembellik taslıyor prensesi🙈ama 3 buçuk aydan sonra herşeyi agzına götrcek 4.aydan sonra Bi bakacaksın ayagı agzından olcak😁