Maviyesil121212 o zaman beni dinle canim pisman olmiycan birdaha baska taroftw sarma yiyemiycegin bir tarof veriyorum bende komsundan ogrendim
Soganlari kucuk kucuk dogra bol zeytinyaginda hafif pembelesinceye kadar kavur
1 tane biberi kucuk kucuk dograyip soganlarla beraber kavur
1 domatesin kabuklarini soyup kucuk kucuk dograyip ekle 1 tatli kasigi yada istedigin kirmiziliga gore salca koy
Pirinlerini ekle 1 tatli kasigi tuz koy
1 bardak suda eritmis oldugun tavuk veya et bulyonu ekle uzreine cikar cikmaz su koy (sicak su olsun)
Azcik karistir
1 tatli kasigi nane
1 cay kasigi karabiber
Bolca kimyonn yapicagin miktara gore baharatlari ayarlarsin zaten sarmadan tadina bi bak tuzu yerindemi diye
Sarmalari guzelce sardiktan sonra pisirm kisminda burasi onemli cok az su ile pisiriceksin tqbak falan kapatmak yok
Tencereyi saga sola yatirdiginda gorebilecksin anca suyu 1 en fazla 1 .5 su bardagi sicak su diyim en kucuk ocakta basta kaynayana kadar altini ac kaynadiktan sonra en kisikta 1 saat pisir
Afiyet olsun. Umarim yaparsin bende bayadir sarmamistim hemen sarasim geldi
Sarmayi cok suda pisirmek sarmanin hem lezzwtini hen goruntusunu bozar