Emiinee07 artik olmussunuz bitmis oncelikle korkunuzu bir kenara birakin ve kendinizi sakinlestirin, stres yapmayin bebek sizin duygularinizi hisseder. Bol bol su icin, varsa kayisi/incir hosafi icin gaz agriniz olmasin. Ilk kalkista sezeryan yeriniz sizlar ama aaa cok aciyor va diye yatarsaniz da cok gec iyilesirsiniz bebeginizle yeterince ilgilenemezsiniz. O yuzden bol bol yurumeye zorlayin kendinizi inanin ne kadar cok yururseniz o kadar kolay iyilesiyorsunuz. Hastanedeki hemsirelerden dogru emzirme teknigini guzel ogrenin, gogus ucunuz yoksa silikon uclardan alabilirsiniz, direk mama veya sutu biberonla vermeyin meme reddine sebep olur bir sure siringa veya kasikla verin. Hayirli ugurlu olsun bebisiniz saglicakla buyutun🌸