HerzMn direnirdi ama bu kadar değil,uykuya aşırı direnç beni çıldırtacak, nezMn geçecek uyumayı öğrenecek mi dersiniz moral verin nolur, öncden yanına yatıyordum uyuyordu pışpışla, şimdi hep kucakta uyumak istiyor, sıcakta haşatım çıkıyor, tam uyuycak, uyuduğunu anlayınca basıyor çığlığı, çok sıkıldım sürekli uyutmaya uğraşmakla, uyutunca da btmiyor sürekli başında beklemem lazım yoksa 20dk da kendini uyandırıyor, bekleyip emziği verirsen uykusu anca ozaman uzuyor, biter mi bu günler büyürmü bu bebe🤯🤯🤯