Duygusuz Han30 teşekkürler yapmıs ama az az şükür bugun biraz daha iyi inşallah dünkü gibi olmaz bidaha
Han30 BaranOgur evet ama bana gerek kalmadı bezi büyük ve çok gevşek baglayıp altına bezden başka bişey giydirmedim şuan daha iyiyiz 😊