Miniko42 zaten uçak kalkış ve inişte takıyorsunuz kemeri sonrasında çıkarta biliyorsunuz uçağa binmeden emzirmiştim zaten. emzirme örtüsü kullandığım için sorun yaşamadım, yakası yarım düğmeli bluz giymiştim
Zaten ek olarak mama da alıyorduk, ama uçak kalkışında vs. Emzik yada göğsünüzü tutturun basınçtan etkilenmemesi için