Kızlar 12 gun once sezaryen ile dogum yaptim bebegime tek bakiyorum ilk bebegim , 1,5 -2 saatte bir emziriyorum, surekli altini kontrol ediyorum , ama sanki yetemiyorum birseyleri eksik ediyorum , sanki anneligi beceremiyorum, sanki bebegim hic büyümeyecek gibi geliyor , bu durum herkeste boyle mi yoksa ben mi boyleyim