Sare81 Yakın zamanda normal doğum yaptım yakın zamanda normal doğum yaptım ama kızımın doğduğunda ağlayıp ağlamadığını hatırlamıyorum benim gibi yaşayan var mı çok garibime gidiyo neden acaba
yuksekipek Sare81 o kadar sanci cekip kurtulduktan snra insan hatirlamiyo bian ben hatirliyorum hemen aglamamisti ama agladi sonuc olarak