B_12 senelik 2-3 ay gecikmeler olağandır benim prolaktinden dolayı sıkıntı vardı doğum sonrası düzelmişti korona olmamla dogum kontrol ilacını da bıraktım ve 2bucuk ay adet olmadım gidip adet söktürücü aldım 2 gün anca kanamam oldu yakında bir kadın doğumcu ziyeret etmeyi düşünüyorum alakası var mi korona ile bilmiyorum