Kızlar bebegm bu gün 4.ay aşılarıni oldu. Eve geldiğimizden beri her emzirmeden sonra gazını çıkarırken kusuyor. Ama aşırı kusuyor yani bide sarı sari. Normalde de kusan bir bebek ama bu kdar değil ve bu kdar çok değil. Sarı sari hic değil. Acaba diyorum aşının yan etkileri olabilir mi? Yoksa doktoramı götüreyim 😥