Şuan öğürmesi çok normal ki. Bunu es geçip blendıra devam ederseniz çok daha zor olur. Öğürme refleksi şuan dillerinin ortasında olduğu için öyle. Zamanla geri gidiyor. blendıra deva edildiğinde bebek alışmamış oluyor ve pütürlüye alışması daha da zorlaşıyor. Ben kızıma 7-8 ayda Damağıyla edeceğinden emin olduğum haşlanmış brokoliyle başlamıştım. (siz mevsime uygun bir sebzeyi haşlayın) önüne koyup karşısına geçip çiğneyerek abartılı sesler ve mimiklerle göstermiştim. O da oyun zannedip öyle öğrenmişti. Öğürdüğü zaman evet su vermiştim. Ama boğazına kaçmadığı sürece öğürmeye çok takılmayın öğürsün ki alışsın o refleksle kendi baş etmesi gerekiyor.