Merve50 hayirli olsun bebeginiz. Tek gogus emzirerek dogru yapiyorsunuz cunku sutun ilk kismi su iceriginden zengin son sut ise yag yani bebege besin veren ve kilo yaptiran kismi son kismi. Her seferinde bir gogus tam bosalirsa iyi olur. Diger gogsun akmasi da cok normal yapicak pek bir sey yok. Varsa pompaniz onunla bosa akmasin diye sagim yapabilirsiniz. Veya gogus kapaklari var akan sutu biriktiren onlardan alabilirsiniz. Gogus ucu yaralari icin de dogru emzirme teknigi videolarini izleyin eger bebek gogsunuzu dogru kavrarsa hic yara olmuyor. Lansinoh gogus ucu kremi ve gumus kapak oneriliyor genelde yaralari iyilestirmek icin. En sagliklisi da akan sutunuzu gogsunuze surup acik birakip kurumasini bekleyin sutun de iyilestirici etkisi var, gecmis olsun🌸