Alyaselmasinan Merhaba hanımlar benim kızım yedinci ayına girecek normal irmik ile yapılan mamalardan yapmak istiyorum ama sanırım bebek irmigi varmış normal irmik ile de yapsam sorun olur mu kullananlar var mo ?
Ogulcan Alyaselmasinan ben aşçı anneden alıyorum canım tüm ürünleri bebeklere yönelik ama normal kullanacaksan Happy marka alabilirsin organik ürünleri var o markanın
kubraanne Alyaselmasinan fark etmiyor hangisi denk gelirse ama kızıma yedirdigim şu vakumlu ici havasız olanlardandı markasini hatirlamiyorum