catlakbianne Spiral sonrası ilk adetiniz çok ağrılı oldu mu doktorum olabilir dedi ağrım olursa istirahat edebileceğim biryerde değilim şuan inşallah rahat geçer
Solyanim catlakbianne Benim bacaklarım çok ağrımıştı .Sanki bacağıma sancılar giriyordu.Karın ağrım normaldi. Doktorum 3 ay ağrı ve daha fazla kanamam olacağını söylemişti zaten . Ağrım ve kanamam her ay bir önceki aya göre azaldı .5 ay oldu taktıralı normale döndü artık ağrım da olmuyor 🌸