Benim kızım 25 aylıkken öğretmeye başladım. Ortalama 3 gün altına yapınca söyledi. Dördüncü ve beşinci gün de altına kaçırınca farkediyodu söylüyodu devamını tuvalete yapıyodu.. Tabi bu 5 gün içinde ben sürekli hadi çişimizi yapalım hadi elimizi yıkayalım hadi ayaklara su dökelim diye teşvik ediyodum. İnatlaştıgı zmnlarda hadi tuvalete kadar seni kovalicam,hadi tuvalete kadar yarışalım, yada şimdi elimizi yıkama zamanı diyerek götürüyodum. Işığı kendisine açtırıyodum falan.. Çok çabuk atlattık çok şükür. Şimdi çişi yada tuvaleti gelse bile tutabiliyor ben götürene kadar. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.🤣 Vazgcemeyin sabredin elbet öğrenecek.