pogacayanakli_aylamm Kutunun arkasında ılık su ile yazıyor. Sıcağa yakın bir ılık mi olmalı. Kardeşim sıcak su ile hazırlıyormuş siz nasıl hazırlıyorsunuz
Teemo07 pogacayanakli_aylamm kaynamış suyu sogutmaya bırakıyorsun. Hafif ılık. Anne sütü gibi yapabilirsiniz. Sıcak suyla hazırlanmıyor mama. Ben kaynatıp Bi şişeye doldurdum. Hava zaten sıcak, su ılık kalıyor. Ordan alıp direkt kullanıyorum.
Miyauw Bebeğim içeceği sıcaklıkta olacak işte. Sıcak mamayı bebek nasıl içsin anlamadım o kısmı. El bileğine dök yakmayacak kadar olsun
esramert6 Teemo07 kaynamış su her zaman olsun soğuk olsa bile cezve de az ılıt öyle ver sıcak suya mamayı koyduğunda mamanın özelliğini kaybediyor bende sma kullanıyorum çok iyi mama
pogacayanakli_aylamm esramert6 hazır suyu ılıtip yapsak nasıl olur. Bende ilk defa deneyecem inşallah memnun kalırım
esramert6 pogacayanakli_aylamm mutlaka kaynamış olsun kaynamış suyun içine hazırsa bile azcık koysan karnı ağırır
Teemo07 pogacayanakli_aylamm bana kaynatmayın dedi aldıgım yer. Ben kaynatmıyorum. Biberon temizleme deterjanı aldım. Bir de fırçası var onunla yıkıyorum.
Kirmiziruj Bende sma kullanıyorum içebileceği sıcaklıkta veriyorum ılıktan çok hafif sıcak zaten tadıyorum ben ona göre veriyorum