kadayifdolmasi Nerdesiniz aynı dönem olduğumuz anneler😂 Fark ettim de hala happy momdan kopamadım🙃 Biz bebişimle 1 ay 23 günlük olduk sizlerin ne kadar oldu nasıl gidiyor annelik. Belki tanıdık isimlerle karşılaşırım diye bu postu açmak istedim🌸
Zumraa12 kadayifdolmasi hoşgeldiniz biz artık yaşlandık burda 😂Emin ol buraya alışırsam daha çok seversin 🥰
Dilara8228 kadayifdolmasi Bizde 1 ay 11 günlük olduk 💙 Biz 1 seneden beri burdayız çünkü bu 3. Bebegim 😂
Alphaville kadayifdolmasi hoşgeldiniz ❤️ başta öyle oluyor ama buraya alıştıktan sonra diğer uygulama aklına bile gelmiyor insanın. Ben 29 aydır buradayım, iyice tecrübelilerden oldum artık.
barbiee Benim kizimda 3 aylik martta dogum yaptm bende ilk buraya gelince boyle post açmıştım hosgeldn canimmmm😍😍😍