Merhaba hanimlar ,, 6 aylik olucak oglum,,ona özel tabak bardak detrjan fln kullanicaktim guya ama mama yada damla verirken bizimkilerden verdigimi esgecmisim😅🤦♀️ siz nasil yediriyorsunuz,,esime gore bizimkilerdn yemeli cok abartmamaliyim, ama bilemiyorum dogrusu nedir sizce😍