Ogullarinaasikanne 31 yaşındayım aşı sıram geldi ama yaptirmaya korkuyorum anneler. Sinovac mi biontech mi ? Emziriyorumda bebegim 15 aylık. Yaptiran anneler hangisini yaptirdi yan etki yapti mi. Beni aydinlatirsaniz sevinirim
Kadifemsii Ogullarinaasikanne bugün doktora götüreceğim kızımı bende soracağım yarın Bana da sora geliyor bakalım doktor ne diyecek hangisini önerecek
kartalice38 Ogullarinaasikanne yaklaşık yarım saat önce oldum geldim hiç bir etkisi yok şimdilik bir on dakika orda oturduk eşimle sonra gidebilirsiniz dediler bende korkuyordum ama sanıldığını gibi değilmiş bu arada sinovac oldum biontec aşısının yan etkisi daha fazlaymış dr öyle dedi
Ogullarinaasikanne kartalice38 sinovac bulmak imkansiz derecede zor burada. Herkese biontech yapiliyor 🤷
qwrt1245 Ogullarinaasikanne sinovac oldum emziren bir yakınım biontech oldu ikimiz de hiçbir sıkıntı yaşamadık. Doktoruma sordum emziren anneler için ikisinin de sıkıntı yaratmadığını tam tersine sütle antikorların bebeğe geçeceğini söyledi. Haberlerde duymuşsunuzdur covid geçiren bebeklerde mis C diye bir sendrom oluyormuş ve ölümcül olabiliyormuş aman ihmal etmeyin hemen vurulun korkulacak hiçbir şey yok 🍀
Cheddar Ogullarinaasikanne valla hiç korkmuyorum artık. Randevu alıp hemen yaptırıcam. Eşim biontech oldu kol ağrısı oldu sadece. Bende biontech olacağım
KoalasMom Ogullarinaasikanne Geçen hafta Sinovac oldum, emziriyorum hiçbir sorun yaşamadım emzirmeye devam ettim. Çok hafif bir kol ağrısı ve biraz halsizlik oldu sadece oda aşı olduğum akşam, sabahına hiçbir şeyim yoktu korkmayın 🌿
shgll Ogullarinaasikanne Biontec oldum sadece tetanoz aşısı gibi kol ağrısı oldu başka hiçbir yan etkisi olmadı
Limonlusu Ogullarinaasikanne biontech oldum 3 gün halsizlik kol ağrısı mide bulantısı yaptı sonra bir sıkıntı yaşamadım 😊
asz Ogullarinaasikanne ben biontech için randevu aldım.yarın saat 10 da.benimde korkularım var valla.benim bi yakınımda ishal,baş ağrısı,mide bulantısı,kol ağrısı yaptı biontech ama iki gün sürdü.sonra hiç sorun olmadı.hakkımızda hayırlısı artık
Khumar_cafar Ogullarinaasikanne ben sinovac yaptirdim. Uyku ve azcik mide bulantisi dışında hiç bir yan etkisi olmadi. Korkulacak bir sey oldugunu da sanmiyorum. 2 doz asiyi da oldum antikor tahlili yaptirdim ve bayaa yuksk cikti asidan sonra. Ciddi bir rahatsizliginiz yoksa bi yan etkisi yok
Yagmursonrasitoprakkokusu DurununAnnesi12 herkes bişey diyor. Biontech için de yan etkisi daha yüksek diyorlar
qwrt1245 Tugcerylmzkerem söyle bırakıyorum https://www.sozcu.com.tr/2020/saglik/prof-dr-mehmet-ceyhan-anne-sutunde-coronaya-karsi-antikor-gelisiyor-`6013642/ https://www.cumhuriyet.com.tr/haber/anne-sutundeki-antikor-bebegi-belli-bir-sure-koronadan-koruyor-1813422
snyck Ogullarinaasikanne korona oldum yaptıramıyorum ama cevremde emzirenler Biontec oluyor ve dün doktor konuşuyordu Biontec yaptırıp koronaya yakalanan vaka yokmus ama sinovacta garanti yok örneğin eşim 2 aşısıni da oldugu halde korona oldu eşim aşı olduğu sıralar Biontec daha gelmemişti gelse kesin onu olurdu alerjik bir durumunuz yoksa kesinlikle biontec