Egemss Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 8 ay oldu saç dökülmem yoğun olarak devam ediyor, bunun için dr giden varmı?
deletedmom342 Egemss doktora gitmedim ama belimde olan saçlarımı resmen enseme dek kestirdim hala dökülüyor😥 Tek çarem kafamı falan kesmek herhalde heryerde saç görmekten çıldırdım
Yildizim Egemss 3 ay oldu Doğum yapalı saçımı kısalttığım halde her yer saç çok dökülüyor. Sinir bozucu artık
AyyuceGokcen Egemss Ben de beline kadar uzun olan saçlarını bu sebebten küt kestiren annelerdenim🤦🏻♀️Evin her yeri benim saçım,her gün elimde elektrik süpürgesi banyodadökülen saçları hiç söylemiyorum bile
Egemss deletedmom342 bende kestirdim ama o daha kötü pişman oldum toplayınca sağdan solda çıkıyor, her yer yine saç 😨
Egemss Yildizim benimde şuanda öyle uzun saçlarımı kestirdim heryer evde saç midem bulanıyor hergün makina yapıyorm delircem