Umuttttt merhabalar ben basta siringayla veriyordum ama çok hava yutuyor o sekilde hele açsa ben siringayi doldurana kadar kiyametler kopuyordu. Sonra lansinohun biberonunu çok korkarak aldim meme reddi yasarsak diye ama çok şükür hiçbir sıkıntı olmadi hatta kolikligi 4. Ayda bitti sonra sağmayı da mamayi da biraktim sadece emzirdim hep