Smnl zeynepduha doyar o dönemde benimki de öyleydi panik olmuş doktora sormuştum. Artık çene kası gelişti hızlı emip doyar demişti. bir sorun da yasamadık demekki doymuş şimdi 18 aylık 🥰
Uraz-2021 Mlkmhrrm tek meme 5 dakika mı emiyor sadece bebeğiniz? Benim oğlumda 2 ay 6 günlük Kısa kısa emmeye basladı
Mlkmhrrm Uraz-2021 evet tek meme ama 5. Ayına kadar hep tek meme emdi yani her seferinde sırası ile emdi
bidibidibidi Teemo07 bebeğin emiyorsa o alıyordur sütün çoğunu. Sağma makinası göğüs terbiye olduktan sonra pek işe yaramıyor.
Uraz-2021 Mlkmhrrm bebeğimde bazen tek meme 5 dakika bazen ikisi toplam 10 dk emiyor. Tek meme emdiğinde diğerini sağıyor musunuz?
merosss Mlkmhrrm sizinle aynı durumdayız suan 4 aylik olucak hep kısa kısa emiyor emzirdikten sonra sagiyorum ama süt çok az geliyor 20 cc belki anca
zeynepduha Uraz-2021 çişli bez sayısı bizde de aynı ama kakalı bez sayısı az zaten doyup doymadığı çişli bez sayısından anlaşılırmış
Melissa12 zeynepduha evet makina sutu az sagiyor. Denedim ben gercekten oyle oluyor. Bebek ondan daha cok emiyor
Mlkmhrrm Uraz-2021 hayır sağmadım çünkü meme yapım nedeni ile sütüm fışkırır tarzda geliyordu daha fazla çoğalmasın düzene girsin diye beklettim anca 5.aydan sonra düzene girdi zaten sağmak düzensiz artışa sebep olabiliyor
Mutluuuumandalina bidibidibidi canım benim sütümde tazikli geliyor sesli sesli emiyor hep ona nasıl engel olabilirim acaba
bidibidibidi Mutluuuumandalina memeyi makasla sıkabilirsin daha az tazyik olsun diye. Yada kendini koltuğa vs yaslamalısın çok dik durursan tazyik çoğalıyor. Daha az hızla gelirse süt bebek daha rahat emiyor
Belis_ zeynepduha emzirdikten sonra meme de süt kalıyorsa sağmanızı öneririm yağlı sütü alması için kaşıkla içirin ayrıca sütte azalmada yaşarsınız
Aysegulmina Benim kziimda 2 aylik gece çok az emiyor 5 dk bilemeidn 8 dk falan on sütü aliyor hep uyuyo uyanmiyo napmak lazim ki
bltern1 zeynepduha doyar askim niye doymasin her bebek bir değil 5 dakikaya şükür benim bebeğim 1 dj emerdi uyurdu ilk zamanlar ve 7 saat falan uyurdu tabi o zaman cok küçüktü ama nornal yani 5 dk cok uyanıyor mu sık sık