Bayezidin_annesi benim de kızım 4 ay 10 günlük. Ortalama 1,5- 2 saat uyanık kalması gerekiyor zaten o aylarda bebeğin yarım saati alt değiştirme emzirme yeniden uyutmaya çalışmakla geçiyor zaten 1 -1,5. saat civarı da oyuncaklarla oynatıyorum şarkı söylüyorum kucakta gezdiriyorum derken yeniden uyutuyorum. Oyuncaklardan sıkılmış olabilir çok çabuk sıkılıyorlar evdeki bez parçalarını eşyaları vs bile gösterseniz onlar için yeni bir şeydir oyalanırlar bir de her zaman aynı odada kalmayın ben mutfakta koridorda bile oynatıyorum oyun halısını taşıyorum gittiğim yeri keşfedeyim bakayım derken daha geç sıkılıyor. Yeni şeyleri keşfetmesini sağlayın