Ben yaklaşık 10 yıldır migrenle yaşıyorum ve gün geçtikçe ağrı sıklığı ve şiddeti artıyor hacamat yaptırmaya karar verdim. İlk seans tarama hacamatı yaptırdım bir ay sonra kafadan yaptırdım bir ay sonra da kafa arkasından ve şakaklardan yaptırdım ama yine de aynı şekilde tutmaya devam ediyor. Acaba migrenim çok ileri derecede olduğu İÇİN daha çok mu gitmem gerekir hacamata ?