DuruMomm birde nacizane 4 numaraya kadar premium care kullandım sonra aktif bebeğe geçtim. Çok memnunum. Hatta geçen yaz oğlum 7 8 aylıkken prima günlük rahatlığa başladık gündüzleri ince rahat eder diye, geceleri de külot bez. 18 aylığız hala gündüz günlük rahatlık, gece de külot bez kullanıyoruz öneririm🌸👍🏻