Nehirk acile gitme resmen pişmanlık eğer hala devam ederse yarın kendi doktoruna ya da normal muayeneye gidin dün acildeb 10 da geldik kalabalık kuyruk yani orda hastalık kapmaması büyük şans.Ateşini ölçüp calpol verdiler sonra bacaklarına koltuk altlarına alnına ıslak bez koyduk zaten farklı bir ortam kızım resmen çıldırdı kan ve idrar tahlili istediler idrar veremedik tepinmekten sürekli poşet kaymış 😭 kan temiz çıktı ama ateşi hala devam ediyor bugün antibiyotiğe başladık