selinkp geçen sene 9 haziranda dogdu bebegim ilk 1 hafta annemlerin zoruyla kat kat giydirdik evimden onlar gitti ben bebeğimi askılı zıbın ve ayağına çorap taktim mutlaka kız bebek ayağından üşür enfeksiyon olmasın diye geceleride zibinin ustune uzun kollu ayaklı tulum ustune ince muslin ortuyordum eviniz 27 28 ° idi