MiracAlpinveUmutunAnnesi bezlerimi kokmasın diye camasirsuylu kaynar suda yıkarım tuvalet banyo lavobaları sicak suyla yikarim soguk suyla temiz yapmam mikroplar o sekilde ölmüyor. Perdeleri kenara çeker haiften sirkelerim toz varsa gitsin diye sonrasında butun camları acar oyle temizlik yaparim.
Poşetin üstüne cif döküp tencereleri muslukları ovalarim çaydanlığı mis gibi yeni alınmış gibi oluyor deneyin mutlaka ama sonuç mukkemel ötesi 🤞
Tv sirkeli suyla yikarim perdelerimi yikaninca disari asmadan camlar acik direk islak asıyorum içerisi 1 2 hafta boyunca misgibi Yumuşatıcı kokuyor.
Temzilik yaptiktan sonra lavobolarin giderlerine oda parfümü sıkıyorum.
Evim cok eşyalıydı cogu seyi kaldiridm ortadan suan çok sade ve temzilnmesi çok rahat fazla esya olunca temizlik yapmak zor oluyor. Camlarin mermerlerini kolonya ile siliyorum kokusu hic gitmiyor.