Halimehatun ben postunuzu yeni gördüm gorumcemin kızı surekli TV izlediği için konuşmuyordu sonrasında 4 yaşına gelince yavas yavas konuşmaya başladı şimdi gayet iyi. Eğer bir skintisi yoksa konuşacaktır diye dusunuhkrum sizlerde biraz çalışma yapın belki de bilerek isteyerek konuşmuyor 😏