Kaanemre Merhaba. 4 buçuk aylık bebeğim var gelişim basamaklarının hemen hemen hepsini yapıyor. Ama bazen o kadar halsiz oluyor ki moralim çok bozuluyor acaba bi sıkıntı mı var diye düşünüyorum. Bazen o kadar bitkin görünüyor ki çok üzülüyorum
Ayseeeeedoruk Doktor kakası nasıl ağzında kuruluk varmı bıngıldağı çökük mü diye sordu bana , bende bunların hiç biri yoktu. Tmm dedi normal . Sende bunlardan birinde olumsuzluk varsa doktora götür