Merhabalar iki gün önce 10lu baget but aldım normalde buz dolabı poşetlerine bölüp iki tane koyar öyle atardım buzluğa o gün kizim aşı olduğu için çok huysuzdu bolmeden paketle attım şimdi çıkarıp pişirmek istiyorum evde tek kişiyim eşim görevde taş gibi donmuş hepsini cozdursem iki tane alsam bölüp dolaba koysam nasıl yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım eder misiniz