Bebeğim 1 aylık.Sürekli ben uyandırıp emziriyorum geceleri.Gündüz kendi de uyanıyor emziriyorum o zaman da ama 2 saatten fazla uyanmazsa gündüz de uyandırıp zorla emziriyorum.Acaba zorla mı uyandırıyorum artık 1 aylık oldu bıraksam kendisi uyanır mı acıkınca fırsat vermiyor muyum hiç diye düşünmeye başladım.Hiç ağlamıyor uyanıp bu arada.