Ishakpasa Hanımlar bebeğime güneş kremi alacağım malum yaz geldi. Hangi krem iyi bana öneride bulunur musunuz?
hypatia Ishakpasa mustela 50 faktör kullanıyorum. Tatilde hiçbir sorun yaşamıyorum. Hatta kendi yüzüme de onu kullanıyorum 😂
JackDaniels Ishakpasa incia hem temiz içerikli hemde güzel koruyor. Ben kendimede senelerdir incia kullanıyorum
Limonlusu Ishakpasa incia güneş kremi ve sinek ilacı kullandım geçen sene memnundum bu senede aynısını kullanıcam
Ogretmenkiz Ishakpasa mustela kullanıyoruz set halinde almıştım şampuan vücûd losyonu ve güneş kremi geçen sene aldım hala duruyor sorun olmazsa eğer tarihi geçmemişse bu senede kullanacağım sıcaklar başladı malum yaz geldi . Ben çok memnun kaldım 🌺
Aliveannesiiii Ishakpasa içeriği tertemiz trubaby öneririm. Takibinde olduğum doktorum önerdi zaten yorumlara bakarsanız memnuniyeti görürsünüz bende çok memnunum bir aydır kullanıyorum oğluma 🙏🏻
Bircicekkiz Ishakpasa bende ilk aldım mustela aldım ama pahalı 1 haftalık tatilde 50 ml yeter mi acaba ya kızıma bilen yazabilir mi 😌