Merhaba 🙋♀️
Bebeğim 2 yaşında olmasına rağmen HappyMom boyle bir paket hazırlayınca merak edip deneyimlemek istedim.
Akşam verdiğim sipariş 2 gün sonra elimizdeydi.
Ürünler özenle hazırlanmış ve çok güzel paketlenmişti.
Hurma ve kuru kayısıyi paketi açar açmaz hemen tattım ve gayet tazeydi. Kayısıyi ben bitirdim bile zaten bebise kalmadan. Hamilelik sürecinde malum insanın en çok ihtiyaç duyduğu besinlerden biri 🙄
Diğer ürünlerden de çorbalik bebeğimin favorisi oldu. Marketten aldığım daha tuzlu oluyordu. Bunda hiç bariz bir tuz tadı almadım, hoşuma gitti.
Bebek irmigi de normal irmiklere göre daha soft olarak tabir edebilirim. İnce yani. Ondan da bulgur köfteleri yaptım afiyetle yedi.
Keşkee dedim 6.ay zamanlarında olsaydı bebeğimin ihtiyacını karşılayacak ürünlerden oluşan bu paket. Bir daha ayrı ayrı araştırma yapıp almaya gerek kalmazdı 🙄
Sonuç olarak ben memnun kaldım ve tavsiye ediyorum, siz de alırsanız HappyMom bunu da 10 numara 5 yıldız yapmış dersiniz😎

