eda-hira44 Tünaydın güzel anneler kızım 11 ay 4 günlük artık yumurtanın beyazını vermeye başlasam sorun olur mu acaba.
TospikOglusum eda-hira44 ay bende bunu düşünüyodum bunsabah tam istediğim post👍😉😁benimde oğlum 11ay24gunluk daha hiç vermedim korkudan🙈🙈valla öyle bir anlatiyo ki insanlar korkutma daha vermedim ama bende vereyim yarın sabah olmadi
TospikOglusum eda-hira44 aynen aynen vericem tüm yasaklilari sırayla bitsin gitsin 😁ak kara ciksin ortaya elinde sonunda vericez 👍💪