habireanne tavsancikinannisi 9.ayin sonlarına doğru bay bay yapmaya başladı. 10,5 ayligiz gel gel, bay bay, çak yapıyor. Pekiştirmek için sık sık tekrar ettirmek gerekiyor🤗
Asl90 8.5 aylıkken yapmaya başladı ama kendi istediğnde biz bay bay yap dediğimizde asla yapmaz😂 şu an 9 ay 20 günlük hala aynı kendi istediğnde el sallar yabancılara biz yap dediğimizde asla yapmaz
Milamoms tavsancikinannisi bizimki o aylarda başladı evet ama sürekli gösterdik babayı uğurlarken bay bay baba ise gidiyor falan
Aalya tavsancikinannisi 8 aylıktan beri alkıs byby yapıyor kızım 😆 ama benm bebegm yaparken ondan 1 ay büyük arkadasıın oglu yapmıyordu. 10 aylık bıtmek uzere onun oglu da alkış yapmaya basladı. Yani yapar siz sureklı tekrar edın taklit eder ınsallah o da
tavsancikinannisi Cheddar Allah’ım çok şükür… Korkmuştum bay bay yapmıyor diye çok teşekkür ederim içimi rahatllattımız
Rainmistik 10 .5 aylık gel gel alkış 7 aylıkken başladı ama baybay yok bu ara üzerine düştüm bakalım alini kaldırıp bakıyor sadece şimdilik😁
okuyananne222 16 aylık. Bay bay yapmıyor ama ce e yap dediğimde yüzünü eliyle kapatır vs. Bay bay yapmamasına takılmıştım bunu görünce boşa evham etmişim diyorum
bidibidibidi tavsancikinannisi bi ara çok tekrar ettiriyordum söylüyordu baba, dede , anne… şak şak el vurma yapıyordu.sonra problemler oldu ilgilenemedim unuttu hepsini 9 aylık şuan bende zorlamıyorum neyi isterse onu yapsın
Sule_eylul2906 tavsancikinannisi valla canım canı isteyince herşeyi yapıyorlar tamamen keyiflerine kalmış benimkisi şimdi çak bay bay yapıyo ama bi ara gel geli yapıyodu şu an unutmuş gibi sanki hiç yapmıyo 🙋🏼♀️😇11 ay 20 günlük kızım 🌺
Betim tavsancikinannisi yeni 10 aylık oldu, yapmasa ne oluyor ki? Alkış yapmayı öğreteyim dedim anca gülüyor 😂kahkaha atıyor sadece ne gel ne bay yapıyor 😂